احبار مهاجرتی

  • ۰
  • ۰

 

 

یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا، ویزای کشور کانادا است. اعتبار این ویزا به اندازه ایست که با دارا بودن آن می توانید به  45  کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزای آن کشور سفر کنید. 
می توان گفت ویزای کانادا جایگزین مناسبی برای ویزای آمریکاست چرا که اخذ ویزای امریکا کار دشواریست و اخیرا شرایط سختی برای اعطای ویزا در نظر گفته شده است، بنابراین با دریافت ویزای کانادا می توانید به کشورهای مطرحی بدون نیازبه اخذ ویزا سفر کنید. مهمترین کشورها برای سفر با ویزای کانادا عبارتند از: کاستاریکا، پاناما، السالوادور، گواتمالا، کوبا، باماها، جمهوری دومینیکن، سینت مارتن، آروباریا، کوراسائو، آنتیگوا، باربودا، مقدونیه، کره جنوبی، تایوان، جورجیا و عمان. برای دریافت ویزای کانادا نیاز به مدارکی دارید که به مهمترین آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

مدرک ویزای کانادا

کشور کانادا از نظر اجتماعی، بهداشتی، رفاهی و امنیتی دارای سطح بالایی است ازین جهت مورد توجه بسیاری از مردم جهان برای گرفتن ویزای کاری، ویزای تحصیلی و ویزای توریستی قرار گرفته است.

دختره

 به عبارت بهتر ویزای کانادا مدرکی است که در پاسپورت ضمیمه می شود و نشان دهنده ی این است که فرد مورد نظر شرایط زندگی در این کشور را دارا می باشد. اگر چه دولت کانادا قوانین سخت و دشواری جهت صدور ویزا دارد با این حال و در صورتیکه متقاضی با شرایط، مراحل و مدارک مورد نیاز آشنا باشد، شانس دریافت ویزای او افزایش می یابد. ویزای کانادا دومین ویزای محبوب و پر قدرت در جهان است.

با ویزای کانادا کجا میشه رفت

ویزا و پاسپورت کانادا به‌ قدری ارزشمند است که فرد دارنده آن می‌تواند بدون نیاز به اخذ ویزای دیگری به برخی کشورها سفر کند. از جمله این کشور ها به شرح زیر است:

کشور های کاستاریکا، پاناما، السالوادور، گواتمالا، کوبا، باماها، جمهوری دومینیکن، سینت مارتن، آروکاریا، کوراسائو، آنتیگوا، باربودا، مقدونیه، کره جنوبی، تایوان، جورجیا و عمان قادر به گرفتن ویزا هستند. همچنین کشور های پرو (فقط دارندگان پاسپورت هند و چین) ، شیلی (فقط دارندگان پاسپورت چین) ، انگلستان( فقط به مدت 24 ساعت)  ، سنگاپور (فقط دارندگان پاسپورت هند) ، فیلیپین )فقط  دارندگان پاسپورت هند و چین) ، قطر از طریق visa)) و هندوراس (فقط دارندگان پاسپورت هند) و کشور مکزیک با همه ی ملیت ها نیز با رعایت این موارد شرایط لازم برای اخذ ویزا را خواهند داشت.

کموکم

کوبا

کوبا یک جزیره زیبا و واقع  در امریکای جنوبی است که از جمله یکی از شهر های پرطرفدار برای تعطیلات کانادایی ها است. فرهنگ غنی این کشور در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است . افراد با ملیت های گوناگون در صورت داشتن ویزای کانادا می توانند به کشور کوبا سفر کنند. با اخذ ویزای کانادا می توانید به مدت 30 روز در این جزیره اقامت داشته باشید.

قطر

قطر مناسب گردشگران و مسافرانی است که به زیبایی و هنر علاقه مند هستند. این کشور جز کوچک ترین کشور های خاورمیانه است که  بازدیدکنندگان فراوانی نیز دارد. جزیره مصنوعی مروارید در کنار ویلاها و برج های مدرن و باارزش یکی از جاذبه های دیدنی قطر است. با اخذ ویزای کانادا می توانید از این کشور زیبا دیدن کنید. در این کشور و با دارا بودن ویزای کانادا به مدت 30 روز می توانید اقامت داشته باشید.

مراکش

مراکش در شاخ آفریقا قرار دارد و سواحل آن به اقیانوس اطلس شمالی و دریای مدیترانه راه دارد. یکی از بهترین کشورهایی است که برای سفر و گذراندن تعطیلات می توانید انتخاب کنید. در این کشور نیز می توان با ویزای کانادا اقامت مدت کوتاهی را داشته باشید. 

نمخم

3 نکته مهم برای مهاجرت به این کشور ها که باید بدانید

در بخش بالا درباره کشور هایی که می توان با اخذ ویزای کانادا سفر کرد آشنا شدید. اما نکات زیر یک سری شرایط هستند که باید قبل از سفر به آنها آشنایی کامل را داشته باشید:

  1. در اکثر موارد باید اطمینان لازم را حاصل کرده باشید که گذرنامه و ویزای شما از اعتبار کافی برای اقامت در این کشور ها برخوردار باشد. باید توجه داشته باشید که هر کدام ازین کشور ها ممکن است قوانین خاصی داشته باشند. در نتیجه حتما به این مورد توجه کنید. اگر پاسپورت تمدید نشود به احتمال زیاد شما پرواز نخواهید کرد.
  2. با داشتن ویزای کانادا شما نمیتوانید سفری رایگان داشته باشید. برخی از کشور هایی که در بالاتر اشاره شد، بعد از ورود هزینه های مدیریتی را درخواست می کنند که سیاست های مختلفی پیرامون این هزینه ها هست. درنتیجه قبل از سفر با سفارت کشور مورد نظر هماهنگی های لازم را انجام دهید.
  3. به منظور سهولت در سفر و اقامت و همچنین بدون نگرانی و استرس حتما قبل از سفر شرایط سفر خود را بررسی کنید و در صورت مشکل پیگیری های لازم را انجام دهید.

اکنون که با کشور هایی که می توان با ویزای کانادا سفر کرد آشنا شدید، می توانید همین حالا برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید و صفر تا صد مراحل دریافت ویزای این کشور و پیکاپ ویزای کانادا را به مجموعه قصران گشت بسپارید.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • ghasrangasht بابایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی